fredag 1 februari 2008

Det händer massor just nu..




Har ni saknat mig?
Det har ni säkert, vem hade inte gjort det om jag var nån annan? Jag är så saknadsvärd så! :)

Livet rullar på för mig, kommer lite bilder som visar vad jag sysslar med på dagarna, o om ni ändå inte förstår så är det lek, bus, godis och regler som gäller. Jag tycker det funkar riktigt bra. Fast vi har haft så tråkigt väder här att jag inte gärna kissar utomhus,helst går jag inte ut överhuvudtaget..

Annars har vi varit mycket i stallet. JAg tycker fortfarande att Farbror Eldir o dom andra hästar är ganska läskiga. Så jag iaktar dom mest på håll, men lite koll på läget börjar jag allt få :) Om ca 2 veckor har jag bokat tid för min vaccination iaf, och ena katten Svinto ska också följa med, det e skönt o inte bli helt ensam på en sån jobbig upplevelse.. Aska är ju redan klar o allt, hon har det bra hon :)

Det är förstås ett tag kvar, men den 18/3 börjar min valpkurs med. Det verkar jättespännande! Men tills dess så fortsätter vi här hemma och jag börjar behärska "ligg" riktigt bra med nu.. :) Kanske egentligen inte behöver kursen därför,men de e bra o komma ut o träffa vovvar i samma ålder, det kommer bli jätteroligt! Det verkar redan som att jag minst ska få gå även "unghundskurs" och "lydnasdressyr". Vet inte om Agulity är en bullmastiffsport? Matte tycker det verkar kul.. men då måste jag bli riktigt stor o färdigvuxen först.

Här kommer lite mer bilder på Eldir o min. i stallet, skogen o ja... efter stallet o bad o massa saker. Grönsåpa gjorde min päls jättefin igen ;) Notera att Eldir är bättre på "tass" än mig :(

3 kommentarer:

camilla sa...

Hej Ninja hoppas att du har det bra.!!
Har också lite svårt att gå ut och kissa.Blåser och regnar.
Jag ska också till veterinären nästa vecka 14/2,men det går säkert bra.
Lycka till
Brorsan Ozzy.

Julan sa...

Hej syrran:)
Här uppe i västerbotten får jag slåss med snön men det är superkul nu när jag vant mig.
Du ser ut att ha fullt upp hela dagarna och verkar växa lika snabbt som jag :)
Jag ska oxå ta spruta till veckan men som tur är ska Beyla oxå med och ta en så jag hoppas honj visar att det är helt ofarligt:)
Kram Diya m familj

Arkadas Comandos Devilish Daemon sa...

ja, här är det fullbokat, men i sommar kan vi nog ses.