fredag 8 februari 2008

Åh en Å!







Nu har vädret ÄNTLIGEN börjat vända. Och jag har fullt upp i solen, Eldir har bytt stall och det nya är mycket mysigare. Så nu kan jag vara själv när Matte rider sen,det blir riktigt bra! Men nu så är jag med och tittar på och springer runt. Åh, jag hittade en Å på en ny stig igår, det var jättespännande!

Har varit med på thaiboxningsklubben också och träffat trevliga människor och en vit schäfer som heter Ellen. Det var trevligt, finns många snälla hundar där men jag trivs nog bäst med Rufus, han är mycket roligare o bita på. Det är min grannhund det. Jättesnäll och gammal. Husse tränade medans Matte (som inte hunnit träna sen jag kom!) satt o lekte med
mig och Rebecca.
Hon fastnade för mig direkt. Jocke med, han är rolig han! Han har en Bullterrier själv, så han tycker jag är hälften rätt Bull(mastiff). Fast det gör inte så mycke han är lite tokig han! så hälften rätt är bra. Han kallade mig iaf "din lilla söta halvras". Matte tyckte de lät så gulligt :)

På måndag är det vaccination också, de känns lite nervöst faktikst!

2 kommentarer:

camilla sa...

Hej syster!!
Hoppas att du har det bra.Det låter så med alla dina spännande upptåg.Vad härligt med lite sol.Jag vill med ha lite mera av den.Sköt nu om dig så höres vi en anna dag.
Din bror Ozzy
http://www.ozzybulle.blogspot.com

Julan sa...

Hej syrran:)
Ser att du har fullt upp och att du utforskar världen:)
Här uppe allt fortfarande vitt och just nu jättehalt så vi tar det lugnt med promisarna.
Fick vaccinationen igår, det gick jättebra jag hoppas att det gick det för dig me