torsdag 24 januari 2008

helgen hade jag besök av Mattes syskon och föräldrar, det var riktigt trevligt, faktum är jag hade så roligt att jag kissade ner mig i badrummet! Det är nog höjden av rolighet. Fast jag blev faktiskt väldigt fort trött och hade inga som helst problem o somna i hundsängen trots att det var "främlingar" hemma för första gången.



När vi är ute och går får jag faktiskt inte hälsa på alla hundar som jag hade velat, speciellt inte sånna i "löp-koppel" för dom sägs inte ha riktigt koll på sina hundar, dom springer lite dit dom vill och det känns inte tryggt! Men jag har fått en jätterolig hundkompis som heter Rufus. Han är blanding mellan Dalmatin och Schäfer och 13 år gammal. tyvärr tycker inte han alltid att jag e lika rolig som jag tycker han är. Så nu har dom lovat och på allvar kolla upp exakt datum på min valpkurs, hade varit skönt o veta när jag kan få börja på riktigt!

Matte och Husse tror att det kommer gå jättebra, för jag e så duktig att jag redan kan sitt, varsågod och komma på inkallning (i den mån man kan kräva av mig) jag är ju trots allt liten!
men jag kommer alltid springande när dom ropar mitt namn, får nästan alltid en godisbit då, så jag vet redan nu att "Ninja" är ett väldigt bra namn.

4 kommentarer:

Julan sa...

Vad kul att se dig:)
Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra annars hade det varit suuuper kul att få leka med något av mina syskon.
Men vem vet vi kan kanske ses på någon semester någongång någonstans:)
Kram från Diya och matte Jessica

Julan sa...

Ps..
titta gärna in till mig på:
www.freewebs.com/jums99/
ds.
/ Diya

Mikaela & Filip sa...

Hej!!
Vet inte om de är min dator eller din sida de e fel på, lyckas inte komma in :( Semester hade varit jätteroligt, vi e nog dom som bor längst ifrån varandra :/

Marcus sa att det var Diya o Ninja som var likast i klubben förresten.. :-)

Kram Mikaela, Filip & Ninja!

Julan sa...

http://www.freewebs.com/jums99/
prova igen:)
Denna gång har jag klippt och klistrat adressen så nu borde den fungera:)

Klart vi måste ses, vill ni se norrland så är ni välkommna annars så hör vi av oss när vi åker till Hönö nästa gång:)
Krama om lillan från oss i Skellefteå