torsdag 22 januari 2009

En kall jul och mitt nya år!


















Det har varit en kall jul.
Jag har varit mycket i stallet men samtidigt mycket hemma inomhus. Jag var sjuk och spydde i nästan en vecka. När jag blev bra så började jag löpa. Sen blev jag sjuk igen och var jättedålig i magen. Så motion blev det inte så jag underhöll mig själv med och jaga katterna och så :)

Fick i all hast en ny garderåb, vet inte om bullar behöver kläder? Men jag gillade det faktiskt, frös inte och klia verkade de inte göra heller. Plus att sen det kallaste dagarna varit över har jag nu hållt mig helt frisk sen julveckan, så det är jättebra med mig annars :)

Vandrat på isen har vi gjort, jag och min bästis Chili som våra kompisar Elin och Icha skaffade för ca 3 månader sen. Så mycket mycket massa bus, det har det varit :)

Har blivit storasyster! E-kullen är född :) ser fram emot bilder på alla framtida små underbaringar till syskon! Kram på er alla!
Ninja :)

Inga kommentarer: